Fredag 21 Januari 2011

Hej Sverige!:)

Idag är vi lediga från skolan, väldigt skönt. Vaknade vid halv nio och bestämmde mig för att gå upp å träna en timme innan frukost. Älskar att morgon träna. Så nu har jag duschat och käkat frulle och ska väl ta och sätta mig med matten ett tag. Har basketträning 14.30-16.30 och ikväll ska jag nog kolla på wrestling.
Igår hade vi match mot Troy och äntligen blev det lite vinst! Sjukt intense match som avgjordes på en three pointer med en sekund kvar! viktigt!

Igår var det mid-term i skolan vilket betyder att second semester börjar på måndag. Då kan vi byta klasser och så men jag tror att den enda jag kommer ändra är service lerning mot guitar istället, ser jag fram emot! Imorgon så har vi en dubbelmöte i Eureka med basketen, hoppas vi kan vinna då också:) Nu är det drygt 3 veckor innan vanliga basketsäsongen är över, är inte det helt knas? Känns som att vi nyss började!

En annan sak som är lite konstig är att det bara är 7 dagar kvar tills jag fyller 18. GAAH. Det som är rätt värdelöst är ju att jag inte kan utnyttja det på något vis eftersom jag råkar befinna mig i USA... menmen, smällar man får ta. Längtar tills i sommar:)

Annars är det väl inget nytt direkt tror jag, det är väl bra med mig och mitt knä känns mycket bättre tack och lov:)

Ha Det så bra där hemma, Saknar er.
PUSSSS/ Evelina


Innebandy abstinens. Saknar er lagä!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0