Ski Trip

Hej alla glada:)

Idag har det varit en vanlig dag i skolan. Hade kanske våran sista basket träning ikväll( beroende på om vi går vidare i tournament eller inte) Efter det hade vi en spagetti feed som några föräldrar fixat, så himla snällt. Så hade dem gjorde jättefina cupcakes med våra nummer på och allting, dem är ju för gulliga:) Nu Har jag precis proppat i mig en halv annanas, gör gott! haha jäklar vad jag bara snackar mat hela tiden...;)

Igår var vi hur som helst på ski trip med skolan ! Var verkligen hur roligt som helst! Först fick vi lov att ta en lektion i en timme och efter det fick vi åka vart vi ville. Instruktören vi hade sa att förhållanderna var bland topp 5 på hela sägongen den dagen, 2 feet med ny puder snö, hur tur har man inte då? :) Älskar det berget vi var på! Hade en toppendag och det känns i kroppen idag kan jag lova!

Imorgon börjar Tournament som sagt i Libby. Spelar Eureka första matchen och guu va vi ska mooosa:)
Nu ska jag pallra mig till sängs(: Ha det så bra så länge!

PUSSS/ Evelina

Alex and cate:)

Mot slutet blev vissa galnare än andra, gaaah! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0