Sista matchen!

Hej Sverige!:)

Nu sitter jag i min säng och har precis städat och skypeat lite!:) Veckan har varit fin, spelade match igår i Plains (våra rivaler) och vi vann! Så viktigt! Det var sjukt spännande och det slutade 32-30. Jag foulade ut med 1 min kvar och som tur var så missade dem sina free throws!:) viktigt! Idag spelar vi våran sista match, sorgligt. Men sen har vi i alla fall tounament med varsity kvar nästa helg, blir nog roligt. Idag ska jag förrenstan sjunga the national anthem med cate och ellen innan matchen, wooo, spännande! Hoppas jag inte får nån himla black out eller nått när vi står där.

Imorgon blir det förmodligen lite snowboard i bergen, kanon. Nästa vecka ska är det ski-trip på tisdagen, ska bli hur roligt som helst. Jaa det är väl typ det enda nya, eller juste, nu är biljetterna bokade till Phoenix, Arizona i April! Kommer nog blir grymt:)

Nu ska jag käka lite och sen taggataggatagga match. Åh förresten så måste jag säga att jag håller alla tummar jag har för mitt kära lag som spelar SM i umeå denna helg, hoppas ni har det jätteroligt:) Sen vill jag säga Grattis till mina underbara syskon Amanda och Sigge som fyllde 15 och 2 i torsdags och idag:) Ni är bäst.


PUSSS / Evelina



Nu kör vi över Mission tjejer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0