Phoenix!

Hej Allihopa där hemma:)

Nu är jag tillbaka i TF igen efter några underbara dagar i Phoenix!:) Det är helt underbart där nere, varmt och soligt och massor med roliga saker att göra. Träffade min värdmammas syskon och deras familjer och alla var verkligen så himla trevliga människor. Vi var till en music festival en dag och gick lite i en gammal western del av staden. Sen har vi Spelat golf, vandrat upp på ett berg, ridit på hästar, sprungit, badat i en av familjernas pool, ätit god mat och grillat och bara haft det helt fantastikt:) Hade gärnat stannat där några dagar till! Det var så coolt att se öknen och alla konstiga kaktusar och allt. Det var kanon!:) 

En höjdpunkt var när jag såg ett IKEA, så vi åkte in där och käka lunch, köttbullar och lingonsylt, kan det bli bättre?:O Kändes presic som att jag skulle vara på IKEA hemma, och så hade dem en liten sektion med Svensk mat. Allvarligt, det måste ju vara något fel när man blir tårögd av att se Kalles Kavial och ett par burkar Matjesill (speciellt jag som inte ens gillar något av det) Så där gick jag runt som ett litet barn på julafton, med tårar i ögonen, en underlig känsla i magen och en famn full av sverige. Det var lycka det!

Hur som helst, nu har jag precis kört intervallträning och duschat, har tävling imorgon, hemma! Excited. På fredag har jag Music festival som sagt, ska först sjunga med kören och sen duett med Ellen på lördag + att jag ska sjunga med selected choir. Är lite nervös, men det kommer nog gå bra!

Saknar er där hemma, men vet ni? Om exact tio veckor så ses vi, jag kan inte fatta det.
Hoppas ni mår toppen:)

PUSSS / Evelina
















puss igen:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0