Lycklig tjej eller nått

Hej Sverige!:)

Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på owl city och känner mig sjukt nostalgisk. Tänk vad jag dunkade dessa låtar när alla papper som skulle fyllas i, när jag satt och läste på bloggar och utbyttessidor om hur ett utbytesår skulle vara och allt sånt, och nu är mitt år snart över! Kan inte förstå, känns lite som att man drömmer eller nått. living the dream, hahaha, ja men typ.

Det har varit en lite annorlunda helg. Igår skulle vi ha track meet i french town så vi åkte dit och satt upp tältet och allt sånt medan regnet skulle envisas med att ösa ner. Efter typ en timme började det blåsa som attan och regnet började verkligen hälla ner, vårt tält kolapsade och det var vatten ö v e r a l l t, så alla fick halvt panik och sprang till bussarna och det slutade med att alla drog hem och dem fick lov att ställa in resten av dagen, haha, det var ett lite kul äventyr ändå;) Min familj var på väg till missoula och jag åkte dit med padden och så blev det shopping istället :))))

Idag har jag haft en sjukt fin "feel-good-day"! Skype med mina bästa, så glad att jag har er!!! :) Sen har jag lagat lasagne till min familj + as goda baugetter. mmmmmmmm:) Ja det var väl typ det, vet inte varför jag känner mig så lycklig men det göra jag i alla fall och det är väl det viktigaste antar jag.  



79 dagar kvar av mitt utbytesår. WHAAAT? :O snart ses vi!! hhiihi.
PUSS/ Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0