Eddy Peak

Heej kära läsare!:)

Idag i skolan såg vi en Björn!!!! Helt sjukt, den var på baksidan och käkade sopor! Den var liten, en svartbjörn och hur söt som helst! Det var så häftigt för vi kom verkligen nära den, typ 10 meter! Det var riktigt tufft!:)

Ikväll har jag sett något annat helt fantasktiskt också! Direkt efter träningen följde jag med Ellen och hennes familj till en utkiksplats på ett berg här  som heter Eddy peak! Vägen dit var minst sagt riskabel att åka, så smal och med branter på sidorna! Men vi kom i alla fall upp till slut. Det var så otroligt fint där uppe så det finns knappt ord, och bilderna jag tog gör inte verkligeheten rättvisa! Det var helt underbart där uppe. Berg så lång man kunde se, i alla olika nyanser av blått, Och så får man lägga till soledgången i bakgrunden, alldeles orange. Åt andra hållet var himlen mer rosa och det var så himla fint att bara sitta där på toppen av ett berg och njuta av att man lever. Ni skulle ha varit med! Det var bland det finaste jag någonsing sett. 

I think I just fell in love with Montana.


Massor av kramar / Evelina







mmm:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0