Men neeeeeej, kom igen nu

Heej Vänner!:)

Okej, Motivera mig nu, innan det är för sent. INGA MER Cokies, brownies, chocolate bars, cupcakes, och allt annat som är så nedrans onyttigt. Nu är jag så himla trött på maten här. Vet inte hur jag ska göra för att hålla mig någorlunda okej tills jag åker hem. Det är ren ångest jag har nu kan jag säga.  Om jag inte tränar en dag blir jag helt nervös. Volleballen var inte jobbig för fem öre kan jag lova...Så jag hoppas basket-coachen kör skiten ur oss i vinter. Träningarna startar den 22 november men tills dess kör jag stenhårt med "Biggest loser" dvdn, gymmar och springer:) 

Jag saknar hederliga köttbullar och makaroner. Mammas och pappas mat. Fräsh mat, God sallad, fisk. Tänk lax, hur gött är inte det? Riktig svensk frukost, Pappas hemlagade müsli med yoghurt. En riktigt ordentligt mörkt bröd med skinka och tomat. guuuu vad jag vill ha svensk nyttig ,underbar god mat. Jag saknar mitt svenska mer hälsosamma liv. Saknar spinningpassen på fredagsmornarna, saknar innebandyn. Jag vill åka skridskor och längdskidor och bli så där sjukt slut så man bara vill spy. Det vill jag. Jag ville ha en utmaning när jag åkte hit, och det fick jag ju verkligen, jag räknade bara inte med att en av de största skulle vara maten. Hur som helst, jag får göra vad jag kan antar jag. Två ord ska jag lära mig att andvända lite mer tror jag: No thanks!

Imorgon är vi i alla fall lediga från skolan så det blir härlig sovmorgon:) Underbart.( och jag slipper den vidriga skolmaten) Blir väl till att springa och sen kolla Madis match. På lördag ska jag Kristi och Ellen åka till Missoula och shoppa lite. Vi har snoball-dance i början av december så vi ska väl kika efter nån klänning till det.

Förresten, om två veckor befinner jag mig i Seattle! :) Blir nog toppen får vi hoppas!

Vi hörs snart kompisar.
PUSS / Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0