Torsdag 18 November 2010

Hej Sverige!:)

Idag fick jag ett paket på posten! Blev såå glad! Tack bästa mamma och syster!:) Nu har jag svenskt godis igen!mmmm... :)
Var på mitt första open gym för basketen igår och på måndag börjar de riktiga träningarna. Ska bli jättekul att få lära mig spela basket!! :) Idag har jag väl inte gjort så mycket, skolan, pluggat lite, varit på basket-möte, tränat och duschat. I morgon kommer Carl ( Nosk utbytesstudent som bor i Hot Springs) hit tillsammans med våran kontaktperson Nancy. Vi ska käka lunch tillsammans och sen på kvällen så har min anatomi-lärare bjudit hem oss alla utbytesstudenter på middag. Ska bli jättetrevligt, vissa är verkligen så genomsnälla här!:) 

Annars är det väl inget nytt direkt. Mina bindnigar har kommit till brädan så vi får se när jag kan ta mig till Missoula och hämta upp den! Härligt! Om mindre än en vecka flyger jag till Seattle som ni kanske redan vet och det ser jag också verkligen fram emot!  Och i går var det 17 November, tänk vad tiden går fort ändå.

Ha det fint vänner!:)

PUSS / Evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0