Sex veckor!

Äntligen hemma! Visst det har varit mysigt men:

Torsdag, åkte bil hela dagen - 30 grader, sol
Fredag - Spöregn
Lördag- Spöregn
Söndag- Pissigt Spöregn
Måndag, också åka bil hela dagen - Fint och sol

jajeman, Tror nästan att det är någon jäkel där uppe som driver med mig...
Krockade med ett rådjur på vägen dit också, inte bra.Tur att vi hade stor bil, men det var ändå lite läskig smäll. 13 timmar tog resan idag, sinnes, var dock inte bara bilresa hela tiden men ändå, jobbigt. Trots regnet har jag haft bra dagar.

Jag förstår inte vart min tid tar vägen, jag har inte hunnit någonting denna sommar. Jobbat kanske. Men det var så mycket som skulle hinnas med och nu är det vecka 30, sex veckor har gått av sommarlovet. Och nu är det närmare till min avresa än det var till skolavslutningen nyss. Jag fattar inte hur det går ihop. Med denna insikt har även nervositeten blivit galet stor och jag är nästan besatt av att kolla mailen varje kvart. Min mobilsurf blir nog inte så billig denna månad... Just nu är det så mycket som ska få plats att tänkas i mitt huvud. Jag blir tokig. Jag köpte förresten lite presenter till min ännu okända värdfamilj, Ljusluktor från orrefors. Hoppas dem gillar det... det var inte min stil direkt men de var fina ändå:)


Nu måste jag sova, det borde jag gjort för längesen
Godnatt å sovgott:)




Det är ju sånt här väder jag vill ha! Ge min lite sol för tusan, jag får d-vitamin brist!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack tack :D Ska bli så kul, fattar inte riktigt att det är så kort tid kvar :P Lycka till med allt du med :D :D

2010-07-27 @ 11:59:30
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0