Onsdag 1 December 2010

Hej alla vänner:)
 
Nu är jag hemma i Montana igen. Eller ja, jag kom hem i söndags men det har varit så mycket att jag inte hunnit med att skriva alls. Jag hade en jättebra helg i Seattle, väldigt intensiv! Käkade Thanksgiving dinner på Torsdagen så klart, turkey, mashed potatoes, cranberry sauce, pumpkin pie och massa annat gott. Under helgen så har Dem visade mig runt i stan, och så gjorde vi en hel del shopping. Det är verkligen en jättehärlig stad!:) Dagen efter Thanksgiving är det Black friday vilket betyder att det är super-rea på jättemycket saker. Vissa affärer öppnar mitt i natten och folk är helt tokiga och kan köa i flera timmar för att vara först i kö! Så det var sjukt mycket folk överallt, helt galet. samma kväll som black friday var så kollade vi när dem tände en jättestor julgran och en stor julstjärna. Dem sjöng julsånger och allt möjligt så jag fick ju massa julkänslor! Det är typ denna dag som man drar igång julskyltningen och allt. Det har liksom redan varit julsånger på radion i två veckor, jag kommer ju vara less när det väl är julafton!
 En annan kväll så åt vi på en jättefin seafood restaungang, åt nog den godaste lax jag någonsin ätit!:) På lördagen var det 30-års fest för Heathers man Travis, så det var fullt upp hela helgen. Men det har varit hur kul som helst :)

Så nu är jag hemma igen och Basketen har dragit igång på riktigt och det känns toppen!:) Livet rullar väl på här borta kan man ju säga. Tiden bara rinner iväg, idag är det liksom första December. Nu har jag skrivit i denna blogg mer än häften av all tid som jag kommer skriva, om ni fattar vad jag menar? haha. Tiden går i alla fall ruskigt fort har jag märkt!!

Hoppas ni mår jättebra, och jag ber om ursäkt för att jag inte hört av mig så mycket till er, Familj och vänner, men jag har det i alla fall kanon så oroa er inte!:)


PUSSS & KRAM / Evelina















 

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0