packapackapacka

hejhejhej!

Idag är det tre dagar tills jag åker och jag kan bara inte förstå det! Jag har liksom inte ens börjat packa, är som vanligt ute i tid... Men igår började jag iaf skriva en packlista! duktigt. Men hur i hela friden ska man packa? Jag vet inte men jag tänker att man kan ju alltid köpa något där om man råkar glömma, så jag chillar:)

 I går var släkten här och käkade och fika och sa hejdå, men ändå kan jag inte förstå att jag inte kommer se dem på ett år nu! Galet ju. Det är så mycket som måste göras nu dessa sista dagar, och några kommer jag nog inte ens hinna se nå mer. Men igår var jag iaf i skolan en sväng och sa hejdå till dem där, och så hann jag ju se en del i helgen.

Jag fick förresten mina flygtider och sånt i går! Och jag ska tydligen flyga från NY till Phoenix i Arizona och sen vidare till Spokane som ligger typ två½ timme med bil från Thompson falls. Jag kommer då resa i åtta timmar i flyg plus att jag ska byta plan och vänta i Phoenix i en timme. Kommer vara i Thompson falls efter typ 12 timmar för det lär ju ta lite tid vid flygplatsen också. Kul. Och en sak till, Lägg till tidskillnaden! Klockan är som två för mig (om man räknar med New Yorks tid som jag inte ens kommer ha hunnit ställt in mig på!!!!) när jag kommer till Spokane men är bara elva på kvällen. Det härär så snurrigt med tiderna... Sen ska jag till skolan dagen efter, jag kommer dö. 

Nej nu MÅSTe jag börja packa... fy ewe

Pussochkram :)   / Ew


Thompson falls


För er som inte vet vart montana ligger så ligger det här:) och jag kommer bo i nordvästra montana nära gränsen till både Washington och Kanada!

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud vad kul att du fått din placering, jag blir helt avundsjuk då jag inte fått min :( en fråga bara, vilken tid ungefär ringde explorius dig? (åker själv med explorius) Hoppas du får ett underbart år i Montana. :)

p.s. ska vi länka? d.s.

2010-08-24 @ 15:50:21
URL: http://juliamerica.blogg.se/
Postat av: dena

evve ha det bästttttt!!! ska bli så kul att följa din blogg hela året! =) krammm!

2010-08-24 @ 18:30:07
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Britt

Oj va vackert det sag ut! Sjalv ar jag i Erie,PA. Inte sa himla vackert.. haha onskar jag skulle vara i Montana :) Hoppas du far ett bra ar!

2010-08-28 @ 02:20:04
URL: http://brittiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0