Söndag 6 Februari 2011

Hej Hej Hej Sverige!:)

Gudars vad tiden går, denna vecka bara försvann känns det som! Vet inte ens vad jag har gjort riktigt. haha...
Det har varit skola och träningar och plugg. Spelade match i torsdags och igår. Vi förlorade båda men det var riktigt bra lag och vi spelade bättre än förväntat. Basket är så himla roligt, det trodde jag aldrig att jag skulle säga! Nu är det bara nästa vecka kvar=två matcher. Fy vill inte ens tänka på det, det är så sorgligt på nått vis. 

Angie sov här fredag och lördag vilket var mycket mysigt. Kollade killarnas match i fredags också:)
Idag klippte jag mig på förmiddagen, har ju bestämmt att spara ut håret men känner typ för att klippa kort för det är så himla skönt, älskade att ha kortare hår, haha, jag och beslut är inte en bra kombination. Jag kan verkligen aldrig bestämma mig riktigt...
När jag kom hem så tränade jag en timme vilket var otroligt skönt, men jag kan ju säga att jag förmodligen gick plus på kalorier idag för idag var det nämligen Super Bowl. Vi hade Super Bowl Party hemma hos familjen Beckman. Packers vs. Steelers. Go packers! Riktigt spännande match var det och packers vann tillslut. Men Super Bowl handlar inte bara om football, det handlar minst lika mycket om mat, helt galet. Just nu känner jag mig väldigt mätt och mer än belåten kan man väl säga. Det var en kanonkväll!

Nu väntar min underbara nybäddade och redan varma säng:) Den kommer jag sakna när jag kommer hem igen.

Ha det sä jättebra nu tills vi hörs!
PUSS / Evelina

Bara lite av maten som vi hade ikväll!

Måste bara visa vilken jättefin tårta som Kristi gjorde till mig när jag fyllde år.
 Så gulligt!

:)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0