178 dagar utan er, 120 dagar left to go

Hej hej hemskt mycket hej!

Nu fixar jag det här, nu är det liksom slutspurten kvar känns det som... känns lite vemodigt. Basketen är över, vi förlorade en skitmatch som vi ledde med 16 poäng och slutligen förlorade med en poäng. På ett sätt är det lite skönt, men sorgligt också, för det har varit otroligt roligt:) Nu får jag i alla fall lite mer tid för mig själv när jag kan träna så som jag vill. Sprang hem från skolan idag och körade cirkel träning när jag kom hem, imorgon blir det gym och på onsdag ska jag förmodligen testa yoga. toppen!

Även denna vecka bara försvann! Var i missoula igår och köpte en eventuell prom dress och lite annat roligt. Hittade världens underbaraste affär också, REI. Gud jag blev typ lycklig bara att vara där inne, dem hade verkligen allt för outdoor activities, allt från cykling till paddling, surfing, klättring, skidåkning, hiking - you name it. Och hur snygga jackor och kläder som helst, det är stunder som dessa jag önskar att jag var miljonär!:) haha.

Aaa, livet rullar på kan man ju säga! För att få lite perspektiv:
Om tre veckor börjar track!!!
Om sju veckor bär det av till Phoenix, Arizona :)
Direkt efter det är det Music festival!:)
Om 8 Veckor så kommer min älskade mamma och morfar hit! kan ni förstå!:)
Och sen är det bara sex veckor kvar i skolan och efter det väntar kalifornien på mig!:)

GAH, det kommer gå fort som bara den, och snart är jag hemma hos er igen. Och jag vet vad ni tänker nu; Ta vara på tiden. Och det är precis vad jag ska göra!:)

Ha det så bra tills vi hörs!:)
PUSS/ Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0