Torsdag 30 December 2010

Hej Kära bloggen!

Nu är det precis 25 timmar och 8 minuter kvar på 2010, I alla fall för mig här i Montana. När jag tänker tillbaka på 2010 så finns det så många underbara minnen och det är nästan lite läskigt när jag inser hur ruskigt fort det har gått. För ett år sedan var jag hemma och mitt uppe i ett beslut som skulle förändra en hel del i mitt liv. Det var inte helt enkelt men nu i efterhand känner jag mig så glad att jag tog det beslut jag gjorde. För ett år sen var jag hemma och levde mitt vanliga liv och nu är jag liksom på andra sidan jorden och det känns som att leva någon annans liv för ett tag. Det är lite konstigt att man kan förändra så mycket på så pass lite tid egentligen.

Hela 2010 har kretsat mycket kring de utbytesår jag är mitt uppe i nu och det har varit både tufft och roligt på samma gång. Men en av de många saker jag lärt mig under året är att man ska inte hålla på och oraoa sig i onödan för det är bara jobbigt. Allt löser sig fint och man kan inte påverka vissa saker i sitt liv, så varför oroa sig? Tänk hur bra det här blev! Och jag säger bara en sak till alla som funderar på att åka: ÅÅÅÅK! Det är förmodligen något av de bästa jag någonsin gjort!:)

Tack till alla som gjort mitt 2010 till ett riktigt grym år, 2011 väntar och jag känner på mig att det kommer bli minst lika bra!:)

GOTT NYTT ÅR ALLA MINA VÄNNER!

PUSSS / Evelina






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0