HEJ SWEDEN

Hej igen Bloggen!

Idag är det söndag och helgen är nästan över. Veckan har gått fort! Igår hade vi match igen, vi förlorade tyvärr... Idag har jag chillat och tränat, fy vad det är skönt att träna. ÄLskareee. Efter det så åkte jag hem till Kristi för hon hade ett Christmas party!:) trevligttrevligt.  Imorgon så har jag morning practice klockan 06.15, YES, jag är taggad! Imorgon kväll har vi en julkonsert med Kören vilket nog kommer blir superkul!:) Tisdag blir en riktig heldag med basketen, det är dubbelmöte med både tjejerna och killarna i Big Fork vilket är typ 3 timmar härifrån!!

Vi får inte lov förrän den 22a och börjar igen den 3e! Har minnsann hört att ni där hemma fick lov 17e och börjar 10e, herreguu vad ni ska vara glada! fusk! Typiskt att det är extra långt när jag är borta, men jag hoppas i alla fall att ni får en helt underbart jullov!:)

Förresten så fick jag en liten överraskning igår när posten kom, Blev jätteglad!!:):):) Tack så jättemycket C,Å,F&A och J&U :)

Ha fina dagar nu innan jul!:)

PUSSS&KRAM / Evelina




Pip and I :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0