Primaballerina

Hej hej hej :)

Mår prima. Har haft en väldigt skön dag då jag tillät mig själv att för en gång skull ha en helt träningsfri dag. Hade lite pepptalk med min mamma på skype i morse och efter det så känns allt toppen. Åkte och slog lite på rangen med Tina och madi och jag blev så jäklans taggad för att spela golf nu, i sommar blir det att spela mycket får jag hoppas:) En av mina lärare var där och hade ett seriöst snack med mig om att det fortfarande går att byta sport när han såg mig slå, och nu är jag sjukt sugen, jag vill göra både och!:) Men jag tror nog att jag måste hålla mig till friidrotten ändå. Vi hade förresten tävling i torsdags och igår. Igår var asrolig, massa skolor där och mycket folk och det gick väl helt okej för mig tycker jag:)

Ikväll så gjorde min familj en bonfire, för jag hade berättat att vi firar valborg. Så då gjorde dem en brasa för min skull och så grillade vi korv och gjorde smores. Hur gulligt är inte det av dem? Dem är ju för söta. Nu ska jag väl pallra mig till sängs.

Jag saknar er ska ni veta.

PUSS/ Evelina


me and my relay Girls:)

mumma!


( btw, 7 veckor och 2 dagar=51 dagar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0