california dreaming

Heej alla.

Livet leker väl rätt så mycket nu kan jag lova! :) I lördags kom vi till L.A vilket var asnice. Vi träffade Tinas släktingar och hann med lite shopping innan middagen.( Hur tusan ska jag få med mig allt hem är frågan, är sjukt taggad på att se om det går;) På kvällen så hängde jag med Ashley ut för att göra Huntington Beach, vi körde runt och försökte hitta till ett bonfire party som hennes vän hade men det verkade vara svårare gjort än sagt. (kan man säga så? ) haha ni fattar vad jag menar ändå.  I alla fall, vi gick runt i stan  oich gissa vem jag träffar??  Karl från Norge, hur fasen händer det egentligen? (vi hade samma kontaktperson i MT.) Helt sjukt var det hur som helst.  haha. Det var en grym kväll.

Igår så åkte vi in till Hollywood. Kollade in hollywood-skylten så klart och sen blev det walk of fame och så vidare. Mycket imponerande. Blev Chill på stranden på eftermiddagen (vi såg delfiner förresten!) och hot tubing på kvällen. Idag så följde jag med till Marina High school vilken var ganska mycket större än min skola. Det gick 3000 studenter där så massa folk och massa konstiga frågor blev det ju så klart.

Åkte direkt till Palm Springs efter skolan och äntligen så har vi hittat solen och värmen. Nu känner jag mig rätt nöjd faktiskt; sol, varmt och ett riktigt nice gym på hotellet, då kan man inte klaga.

Nu nu ska vi ta det lugnt här tills på söndag då vi förmodligen drar vidare i Las vegas:))))

Sverige vi ses om 9 dagar! gahhh

PUSS/ Evelina









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0