God morgon Sweden


Har massor för mig här borta! Igår var det skola som vanligt men efter lunch var Floyd Little från Denver Broncos på vår skola och snackade! Han har varit Americansk pro-fotbollsspelare och är nu medlem i hall of fames. Han höll ett riktigt bra tal om "Yes, I can". Sjukt inspirerande var det! inte nog med det så var det gameday så direkt efter skolan satte vi oss på bussen mot superior! Fick för första gången spela hela matchen med varsity i ratation i front road och det var hur kul som helst! Spännande var det också men vi vann tillslut!:) Viktigt.

Idag har jag setat på en galet varm och skakig buss större delen av dagen. Vi åkte till Polson på en "college fair" där det var massor med olika colleges som man kunde snacka med. Var där typ en timme och sen på vägen hem åkte vi förbi ett ställle som hade buffalos. Vi såg tyvärr inga levande, bara en uppstoppad, och den räknas inte. Men jag hoppas få se en en annan gång:)

Imorgon ska vi ha en spagettimiddag hos min coach efter träningen, hoppas det blir gött. Ska bli underbart med pasta, (hoppas den inte är friterad, skulle inte förvåna mig)

Förövrigt så känns allt rätt bra nu, det flyter liksom. Saknar ju alla er där hemma men, det är sånt man får leva med liksom. Jag fixar det här nu!

Ha de fint! PUSS / Eveeee









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0