Golf, volleyboll och sånt

Hejsan bloggen!

Sitter i min underbara säng nu och ska snart ta och krypa ner och sova:) Nu är allt toppen igen och det gick verkligen över lika fort som det kom, dagen efter var det liksom lugnt igen! Idag har jag skypat med några som jag saknar väldigt mycket. Men även om det är lite tufft att se er så kan jag ändå inte vara ledsen, för jag blir så glad av att se er, tänka på er och hur mycket ni betyder för mig!:)

Efter en fet frulle, alldeles för många pancakes, så spelade vi golf! Det gick inte bra för fem öre, jag mådde illa av frukosten ändå till typ sista hålet. Tog en cykeltur tillsammans med madi när vi kom hem och sen var det pluggpluggplugg. Har tre test imorgon, men det går nog fint. Har riktigt skönt väder nu iaf med ca 23 grader, inte helt fel!:)

Hade förresten match igår, gick skit, men det var kul ändå får jag väl säga. Nu lär jag sova.

Ta hand om er där hemma så hörs vi snart.o

PUSS / Evelina









och igen, tack alla gulliga som skriver kommentarer! Jag uppskattar det verkligen! Pusspåeralla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0