Lördag

Heej alla :)

Idag har fick jag äntligen sova ut och det var hur skönt som helst ska jag säga!! Igår var jag för första gången på en amerikansk fotbollsmatch! Det var riktigt roligt, men svinkallt, folk hade liksom mössa å vantar, usch... Matchen var inte direkt spännande, vi fick storstryk och jag fattade inte ett dugg av reglerna ( och ingen av dem jag frågade visste heller så, hah)  Men det var roligt ändå!:) 

Idag har varit en riktig slapp-dag. Sov som sagt ut och så, resten av dagen har jag ägnat mig åt att skypea med Pappa,Mamma,Anna,Carl,Amanda,Sigge och Lovis, Så himla roligt att se er. Tacktacktack för att skype finns!:) 

Ska snart laga lite lunch och sen tagga för match ikväll!! Ska för första gången få spela med varsity-laget, vilket ska blir hur kul som helst. Är lite nervös, men vi får se hur mycket jag får spela:) Det är hemma match så det kommer nog bli superkul! Slänger kasnke upp lite bilder senare! :)

Vill igen säga tack för att ni kommenterar och stöttar mig!:) Blir så glad!!!

Massor av Kramar och pussar och sånt. / Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0