Missoula

Hej bloggen:)

Har precis kommit hem ifrån Missoula, blev lite shopping idag med, plus att jag äntligen fixade telefon. Fattar ni att jag har varit utan telefon i 1½ månad? Jag ska erkänna att det inte har gjort mig ett dugg, det är faktiskt rätt skönt på ett vis. 

 Veckorna går så fort känns det som. I fredags var vi och kollade på fotbollsmatch i Plais. Det var deras homecoming game. Det var riktigt roligt, och vi vann! Plains är Thompson Falls riktiga Rivaler så det var en viktig vinst!:) I går åkte vi till Drummond för att spela match. Såå lång resa, mer än Tre timmar, och förlorade gjorde vi också, fyfyfy. Men sånt är livet. Imorgon börjar homecoming week, då vi ska ha olika teman för varje dag, imorgon är color day och vår årsklass ska vara grå, Vad är det för färg liksom?? En dag är celebrity day, och jag har ingen aning om vem jag ska vara, förslag mottages gärna!! Det blir nog en kul vecka:)

Förresten!! Jag kommer förmodligen att åka och hälsa på lite släktingar här i USA under Thanksgiving! Blir Kanon!:) Berättar lite mer senare.

Puss och Kram / Evelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0