Finfin helg

Heej Igen Sverige!:)

Tänkte bara meddela att jag har haft en jättebra helg!
Lördag- Lite sovmorgon och när jag kom upp frågade min värdpappa: "Du älskar frukost va?" Och JA det gör jag, godaste på hela dagen ju! Så då åkte han och jag in till byn och käkade riktigt americansk frulle på Minnie's. French toast och bacon och grejer, så nedrans gött! ( och nyttigt..?)
Åkte sen å kollade på Madis game i Hotsprings, Sen hem igen, ut på floden med jetskis, läckert.
Kvällen spenderades på volleblollplanen och gissa vad, vi vann igen!:D perfekt!

Söndag- Åkte vi upp mot Troj. Vi Var först på ett ställe och kollade på jättegamla enorma cederträd, riktigt häftig skog var det! Sen åkte vi och kollade på en flod med häftiga fall, det var riktigt snygg!! Käkade middag hos några innan vi åkte hemåt. Panikpluggade lite algebra och badade lite i hottuben.

Ja det var väl typ vad jag har gjort, hoppas ni har haft det lika bra som jag!:)


1000 Kramar / Evelina









PUSS

ps. Tack för era kommentarer, alltid lika roligt:) Saknar er alla! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0