Ännu en uppdatering

Hejhejhej!

Shit jag är i ett riktigt bloggflow nu, känns som jag skriver hur mycket som helst, men det är ju så mycket som jag vill dela med er!:) hih. Idag ahr varit en typsisk vanlig dag, fast kallase sen jag kom hit. 25 grader F i morse! brrrrrrrr
Tränade efter skolan var klar vid 17.30 hem, duscha, äta och sen läxor. Vår matteläradre är galen och ger oss läxor varenda nedrans dag. Gillas inte.

Imorgon har vi game i Mission, är vår nästa sista innan tournament som är nästa helg. Sjukt va? nu är snart volleballen över, hann ju knappt börja innan det är över. Men jag ser fram emot att snart få spela basket istället! Tre dagar i skolan denna vecka känns toppen, behöver få vila lite nu, även om skolan är mycket chillare än i Sverige. Nu ska jag ta mig nå gött å käka och sen väntar mig bästa vän sängen.

PUSS / Evelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0