heey

Idag hade jag som väntat en grymt skön dag! Hade bara två lektioner. Började med kemi i morse som faktiskt var ganska roligt för en gångs skull, kokade sega råttor och grejer. På svenskan skulle vi spela upp vår teater så det var ju rätt chill :) Efter skolan blev det väl lite stek och sedan ner på stan och träffa Rikard. Blev lite shopping för hans del, stiligt. 

Hann också med en snabbis hem till R för att käka lite innan jag skulle jobba. Så nu är jag äntligten hemma igen och ska väl börja packa inför imogron. Vi ska leva friluftsliv med klassen, gå till nybo, lyssna på fåglar och undersöka växter. haha, låter väl roligt?

Nej nu lär jag väl börja fixa lite..

thoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0