Onsdag !

Nu var det några dagar sen jag skrev. Inte så konstigt egentligen, det har i princip inte hänt någonting på USA-fronten. Jag har fixat allt färdigt nu inför besöket på ambassaden så det känns super. Bokat tågbiljetten idag också, mamma skjutsar ner mig till tåget som går 03.34 och är framme  i Sthlm 06.19, nedrans tidigt tycker jag... Måste leta upp ett förvaringsskåp när jag kommit dit och slänga in väskan och allt utom papprena som ambassaden ska ha eftersom man inte får ha med sig något annat in dit. Himlans massa regler, hoppas innerligt att inget strular utan mobil och plånbok, och att jag hittar rätt buss. Sover iaf hos O&L på onsdag kväll för på torsdag kommer ju R och vi ska äventyra i storstan några dagar. Vi bor på hotell= hotellfrulle= gööörgött:) längtar! Blir väl besök på grönan, mysa omkring i gamla stan och bara ha det bra.

Senaste veckan har bjudit på lite golf, midsommar i sjurberg, mys, roligheter på dössberget, strandhäng, lite jobb och sooool. Nice. åkte ut till pappi idag och är Ledig imorgon, fredag och söndag, hoppas på sol så jag kan steka sönder. hiii

Hejhopp:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0