sun,sun,sun

Nu ligger jag ute i solen och njuter, hur skönt som helst! veckan har vartit riktigt skön den också, känns inte som vi gjort något riktigt vettigt alls. I torsdags spelade jag första golfrundan, nästan pinsamt att det blev så pass sent i år men aja. Det var roligt och det gick skitbra för att vara första rundan så nu är jag på g! :)
 Igår var jag på falukalaset, Rix FM festival. jajemen. Blir att jobba lite senare, 15-24. Kom in occh säg hej vettja.

Det börjar skrämma mig att det bara är tre dagar kvar till sommarlov nu, för sen kommer sommaren bara flyga förbi och i augusti vet vi ju vad som händer. Känns lite overkligt än så länge och det är faktiskt inte så lång tid kvar har jag kommit på. Läskigt!

weeiiiiii

livet leker kan man väl säga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0