leeddiiiigt

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet och det känns så skönt att jag nu ska vara ledig över midsommar i alla fall. Ska till sjurberg i Rättvik om någon timme och förhoppningsvis blir det lite golf till kvällen. Igår gjorde jag klart alla papper för visumet + fixade ett personbevis idag så nu är jag så gott som klar. Det jag behöver göra nu är:

• Skriva ut fotot som jag ska ha som visumkort
• köpa ett kuvert som man måste ha med sig
• boka biljett till stockholm

Det är med andra ord inte så mycket, hoppas bara att allt är rätt nu och att jag inte glömt något. Tiden för mitt besök på ambassaden blev Onsdag den 7 Juli klockan 8.30 Am. Dessutom ska man vara där ca en timme innan så kommer förmodligen få ta tåget 03.30. Då hinner jag får jag hoppas. Det blev ju lite konstigt nu eftersom jag och R ska till stockholm på torsdagen den 8/7 men det är tur att det finns snälla släktingar som låter en sova där en natt:) Nu måste jag sätta igång och packa!

Trevlig Midsommar!:D hiiii


Kommentarer
Postat av: Julia

Taaack, detsamma! :) Japp, åker med Explorius. Du då? Usch, visumet var en pain in the ass alltså :P Blev klar med alla papprena idag :P Ha det bra!

2010-06-24 @ 19:51:41
URL: http://usajulia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0