Fredag

hejhejhejbloggen.

Nu är jag på Öland! Blev en lite strulig resa hit kan man väl säga, men som tur var har det gått bra och ingen värre skada är skedd så. Kanske berättar om det senare. På vägen hit var vi också till ett jättehäftigt glassställe, smultron stället hette det, i söderköping. Sjuka glassar man kunde köpa där! Det var liksom som en restaurang men man fick en meny med glass istället för mat, såå gott. Nu är vi i alla fall här och idag har det spöregnat hela dagen, det suger lite men vi har åkt bil och kikat runt på ön så det har varit rätt mysigt ändå. Vi har bland annat varit i trollskogen och gått:)  Förövrigt saknar jag min pojvän en hel del och så kollar jag mobilen typ tre gånger i kvarten för att kolla om jag fått något nytt mail från explorius, men blir lika besviken varje gång. Kom igen nu, skicka det där mailet jag väntar på någon gång!:)

jjaaja. hoppas på bättre väder under resterande dagar!:)
Ha det bra så länge!:)



mm, gudomlig glass det var!:)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har också varit på smultronstället:D Galet gott o sjukt många glasser va det;)härligt! hoppas du får en underbar vecka o att väret blir bättre;) Hoppas även att det blir det här hemma... nu när man slutat jobba så sviker vädret - så typiskt! suck

Hoppas du får det där mailet snart! Själv har jag exakt en månad kvar tills jag drar... scary!!

Puss&kram

2010-07-26 @ 16:59:57
URL: http://fridajalkenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0