Onsdag 15 December 2010

Hej Sverige!!! :)

Tiden bara flyger iväg, kan ni fatta att det är jul om typ 1½ vecka?:O Det kan i alla fall inte jag förstå, det är ju helt galet! Det blir min första jul utan min familj hemma i Sverige och det känns lite konstigt. En jul utan allt som vanligtvis är jul för mig. Det kommer nog bli annorlunda men också väldigt roligt att få uppleva en Americansk jul för omväxlings skull:) Livet rullar på här borta och allt är fintfintfint, spelar basket och hade match igår! Vi vann i förlängning, sjukt intense match. 

Snön har smält vilket är lite trökigt men jag hoppas den kommer tillbaka innan jul:) Hade en jättebra helg, fredag- basket Lördag- basket och sen åkte vi till några famijevänner och bakade ett jättestort bröd som täckte ett helt bord och spelade spel, hade en jätteroligkväll. Söndag åkte jag och Tina till Missoula och gjorde sista julshopppingen! Det är nog rekord i att vara klar med julklappar i tid i år! Härligt.

Hoppas ni har det super hemma!

PUSS / Evelina



-Snowball

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0