Måste man ha en rubrik också?

Hej Sverige!

 Dålig uppdatering nu men jag gör mitt bästa för att ni ska ha lite koll på vad jag har för mig i alla fall:)
Har varit massa roligheter här borta. I lördags var jag i Missolua och shoppade lite, plockade hem min bräda bland annat + köpte vinterjacka å täckbyxor. Sen blev det väl mest sånt där roligt som man måste ha men som är så tråkigt att köpa. Blev att åka tidigt hemifrån och det var så sjukt fint väder så jag hade helst bara velat vara ute eller i bergen eller så, himla härligt måste jag säga. När vi kom hem så droppade min familj av mig hos Beckmans och Ellen för som ni kanske vet så var det ju Snowball Dance i lördags. Så vi fixade oss en hel del kan jag lova och sen blev det massa kort och tillslut kom vi i alla fall iväg. Det var verkligen jätteroligt, shakea som bara den där på dansgolvet. Lyckad kväll. Söndagen blev som vanligt slapp och skön och jag gjorde väl inte mycket alls.

Veckan har varit hektisk, läxor, träningar, och igår var det christmas parade i stan så vi satt i en kompis bil på flaket med stolar och grejer och kollade på det. Idag spelade jag min första basketmatch vilket var hur roligt som helst! Och vi vann!:D Go lady hawks! Imorgon ska vi kolla på när de andra laget spelar och på lördag har vi tournament. Ska blir riktigt kul.

Nu ska jag äntligen sova så det går fortare tills jag får käka frulle för det är ju så himlans gott. Nu har jag svamlat alldeles för mycket, PUSSÅGONATT:)

Bilder kommer en annan gång( så fort jag orkar, det ta ju 1000 år att ladda upp)

Nejmen vi säger väl så då!

PUSSSSSSSSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0