väntan, väntan och ännu mer väntan...

hejhej!

Idag, bara för att jag inte råkar vara hemma, så fick jag brev hem! Tur att carl var hemma så han kunde öppna och kolla vad det var, vi trodde att det var något med placeringen eller så, så jag blev ju jättenervös och grejer, men det visade sig att det bara var kvitton på SEVIS-avgiften eller vad det var. Blev såå besviken. Nu är det bara nio avgångar kvar och jag börjar få lite lätt panik... 
just nu är jag iaf hos mormor och morfar i rättvik, har spelat golf idag och det blir det även imorgon! Har köpt ett litet lexikon idag också, tänkte att det kan ju vara bra, fast man kanske får ha datorn på lektionerna? vad vet jag. Jag vill bara få komma iväg nu innan jag blir helt tokig! Vill ju hinna smälta det lite efter att man fått reda på vart man ska! Men det är väl lite typsikt mig att alltid vara i sista minuten, det brukar ju trots allt oftast gå riktigt bra ändå, så vi får väl se om det blir så även denna gång... nu kan jag ju inte påverka något själv.

Aja det är som sagt bara att vänta å se:) Hoppas att ni har det bra alla ni som kommit iväg!!:)

P&K   / evert



ta med eller inte, det är frågan..? :)


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det ordnar sig säkert :)

2010-08-10 @ 22:27:55
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: jullis

ta med ta med ta med! ;)

2010-08-15 @ 00:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0