Nästan lika nära som gammal mjölk!!

Nu har precis farmor och farfar varit här, det var sista gången jag såg dem på 10 månader nu...sorgligt. Jag fick ett jättefint halsband med en liten ängel på, en skyddsängel, tack så mycket farmis och farfis:) Nu har jag redan sagt hejdå till flera stycken, och jag förstår liksom inte att jag verkligen inte kommer träffa dem på nästan ett år. Jag känner mig oerhört trögfattad.

 För att få lite perspektiv på hur kort det är kvar tills jag åker så:  - Är utgångsdatumet på filen och yoghurten längre än tills datumet jag åker. ( till och med längre än efter att jag kommit till Montana!!!) Mjölken är också snart där!  - Jag börjar planera mina hårtvättar så det blir rätt dagar ( sjukt löjligt kanske, men jag och mitt hår, ni som känner mig vet...) Det är bara tre, eventuellt fyra hårtvättar kvar innan jag åker. Har stora problem med hur jag ska göra med mitt älskade schampoo och balsam, ska jag offra typ ett kilo för dem eller köpa något där som inte är lika bra liksom. dagens I-lands problem. förlåt det här är löjligt. Dem har säkert ett som är bättre(: 



Min ängel! Riktigt dålig bild, men hade inte sladden till kameran så det fick bli camen...


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: haha hoppas det :) Det är väl som de på explorius säger, att man måste ha lite is i magen... Du åkte den 27 aug, eller hur? om jag får min placering ibörjan av nästa vecka kanske vi åker samtidigt! =)

2010-08-20 @ 10:26:06
URL: http://sofiaiparis.blogg.se/
Postat av: Linn

Tja! Jag har också en usa blogg och tänkte höra om du har lust att länka mig så länkar jag dig? ;)skicka ett mail isf :)

2010-08-20 @ 15:22:28
URL: http://lifeontheotherside.blogg.se/
Postat av: linneaaa

haha viktigt det där med hårtvättarna;) måste få träffa dig mycket snart ! puss <33

2010-08-20 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0