max fem veckor och en dag...

hejhejhej alla:)

Sitter hemma hos R och har precis agerat frisör, väldigt roligt. Kollade mailen det första jag gjorde när jag vaknade och inget nytt har hänt, tyvärr... Ska jobba idag, sista dagen sen är jag fri! Har iaf haft en väldigt trevlig helg! I fredags var vi till Dalhalla och kollade på Queen, riktigt mäktigt! Det var sjukt bra! och I lördags var vi hem till Lisa på avskedsfest/födelsedagsfest vilket var grymt roligt!

Önskar att jag hade mer att skriva om USA, det är ju liksom därför jag har denna blogg... Kan ju säga att det är Max 5 veckor och 1 dag till avresa, jag börjar blir galet nervös och jag har inte fattat det än. Den kan ju faktiskt bli nästa vecka!!!

kan någon nypa mig och säga att detta kommer hända på rikitgt?! det går liksom inte in.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack detsamma! :) Tråkigt att de blir så sent.. men håller tummarna för att du får en placering snart! :)



och jag länkar dig :)

2010-08-05 @ 09:44:32
URL: http://saraljungbergusa.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej! :D visst kan vi länka! har du fått din placering än? :)

2010-08-05 @ 10:49:48
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0