En vecka och en dag!

Heej bloggen!:)

Nu har nedräkningen börjat på riktigt!! En vecka och en dag kvar nu tills jag åker till New York på soft landning camp och sen vidare till Montana och Thompson falls! Igår tog jag min sista twinrix-spruta, gillas inte det där med sprutor.... Mailade familjen i går också och fick svar nu i natt! Tidsskillnaden är ju liksom 8 timmar så man får vänta rätt länge på svar... Dem  verkar verkligen jättesnälla! Båda föräldrarna är lärare på skolan som jag kommer gå på! Jeff undervisar i Engelska och Tina i fler ämnen, bla. datorkunskap och är tränare i ett volleybolllag! Hon frågade nu om jag ville spela volleyboll eller hålla på med cross country, men jag tror att det blir volleyboll för mig:) De bifodade också en del bilder, och det är verkligen jättevackert! Deras hus ligger bara 100 meter ifrån en stor flod som heter Clark Fork River! :)
Mycket som måste fixas nu! Fram med varmaste tröjorna och mössor och vantar, vintern där lär ju vara rätt kall... det blir nog mysigt, jag gillar vinter och snö! ( hah påminn mig om det om ett halvår när det är - 35 och det är för kallt för att göra någonting alls utomhus;) ) nejdå, jag vet inte hur kallt det blir, men vi får väl se:)
 
´hihi:)

pusss


Kommentarer
Postat av: lisa o

evelina! kom ihåg att du oftast inte får kalla vuxna människor vid deras förnamn, utan aunt, uncle, mr, mrs & miss istället. jag hade stooora problem med detta i början och det är ganska viktigt att komma ihåg för annars tror de att man försöker vara ohyfsad ;)

2010-08-25 @ 01:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0